fbpx
Šta
  • Advokati i Pravne Usluge
  • Alati i Mašine
  • Arhitektura i Građevinarstvo
  • Auto Moto
  • Banke i Finansijske Institucije
  • Deca i Bebe
  • Hrana i Piće
  • Industrija
  • Kancelarijski i Školski Materijal i Oprema
  • Kompjuteri i Internet
  • Kuća i Bašta
  • Kućni LJubimci
  • Kultura i Umetnost
  • Lična Nega
  • Lov i ribolov
  • Majstori i Servisi
  • Mediji, marketing i reklamne usluge
  • Moda, Odeća i Obuća
  • Nameštaj
  • Nekretnine
  • oprema za kucu i bast
  • Opšte informacije
  • Poljoprivreda i stočarstvo
  • Poslovne Usluge
  • Registracija
  • Restorani, Kafići i Ugostiteljstvo
  • Škole i Edukacija
  • Sport i Sportski Klubovi
  • Sportska Oprema i Rekviziti
  • Tehnički aparati i uređaji
  • Transport
  • Trgovina i Trgovinski Objekti
  • Turizam
  • Zabava
  • Zdravstvene Ustanove i Medicina
Gde

PREPORUKE – PRIMEDBA POHVALA SUGESTIJA PITANJE

Zašto Preporuke?

Preporuke, mišljenja potrošača. Dobra Preporuka je više od pola prodaje.

Preporuke su sastavni deo kupovine. Kada se stavimo u ulogu kupca, sa lakoćom možemo zaključiti da se uglavnom odlučujemo za kupovinu onih proizvoda/usluga o kojima već imamo gotovu informaciju od strane prethonih kupaca, naročito preporuku.
Preporuka može biti vezana za kvalitet, dizajn, tehničke karakteristike, propratnu uslugu, garanciju, ili jednostavno ljubaznost ljudi koji prodaju tu stvar/uslugu.  Ako o nekom proizvodu ne znamo baš ništa, a ne postoje mišljenje  kupaca, velika verovatnoća je da ćemo taj proizvod preskočiti.

90% potrošača čita preporuke potrošača prethodnih kupaca
85% kupaca čita do 10 najsvežijih preporuka o proizvodu/usluzi
za 70% potrošača dobra preporuka uliva poverenje i povećava želju za kupovinom

 

U proteklih nekoliko godina jasno se pokazuje koliko je redovnije čitanje komentara, a potrošači jasno ističu potrebu za kontaktom sa lokalnim preduzećima da saznaju više detalja, što opet jasno pokazuje da je veoma važno aktivno upravljati svojom online reputacijom.

85 % potrošača kaže da čita do 10 komentara preporuka
67 % potrošača kaže da pročita do  6 komentara preporuka
7 % potrošača kaže da pročita više od 20 komentara preporuka

Za 7 od 10 potrošača,  pozitivne kritike ulivaju poverenje.
Ovo naglašava koliko je to važno za lokalni biznis, a jasno je da menadžment reputacija je nešto što se ne može ignorisati. Negativne kritike će stalno direktno uticati na kupce i prihod kompanije, a samo 1 od 10 potrošača ne  obraća pažnja na mišljenja drugih.

72 % potrošača misli da  pozitivni komentari  preporuka donose  više  poverenja u lokalni biznis
10 % potrošača ne obraća pažnju na komentare

Pre kupovine pročitajte preporuke potrošača o firmama čije proizvode ili usluge tražite. Takođe, napišite i Vi svoju preporuku za bilo koju firmu čije ste proizvode i usluge koristili kako bi i drugi potrošači saznali koje firme nude najbolje za njih.

Podelite i Vi svoje mišljenje sa drugima,  Napišite Preporuku!

Preporuke su autorsko delo prijavljeno kod Saveznog zavoda za Intelektualnu Svojinu u Beogradu  A-327/04
žig  PREPORUKE – PRIMEDBA  POHVALA  SUGESTIJA  PITANJE  je upisan u registar žigova i registrovan pod brojem 50837 dana 05.06.2006

Brzina i dobra usluga
Dragana Jovanovic

Napisao je preporuku

5

Đermanović

Brzina i dobra usluga

Hvala firmi "Djermanovic" na ljubaznosti i predusretljivosti. Veoma smo zadovoljni narucenim pertlama i nadamo se daljoj saradnji. ...vidi još

milan

Napisao je preporuku

5.0

Picerija Atos

Pica kao u Italiji

Oo je prvi put da imam osećaj da sam u Italiji. Pica u Atosu je prava. super, s ...vidi još

mike

Napisao je preporuku

5.0

MAM Optika

Ray Ban Naočare

Moram da se pohvalim, kupio sam naočare za sunce, ray ban sunčane!. Ovde su mi ...vidi još

MilijaB

Napisao je preporuku

1.0

SIG Sinteza Invest Group

Sinteza Invest Group klon Tradewin

Sinteza Invest Group, izgubili su sve dozvole i onda se preimenovali u Tradewin ...vidi još

Ana

Napisao je preporuku

5.0

Elafonisi tours

Agencija za svaku preporuku

Odgovorili su na svaki moj upit vrlo brzo i detaljno. Posvetili su mi se kao da ...vidi još