Šta
  • Advokati i Pravne Usluge
  • Alati i Mašine
  • Arhitektura i Građevinarstvo
  • Auto Moto
  • Banke i Finansijske Institucije
  • Deca i Bebe
  • Hrana i Piće
  • Industrija
  • Kancelarijski i Školski Materijal i Oprema
  • Kompjuteri i Internet
  • Kuća i Bašta
  • Kućni LJubimci
  • Kultura i Umetnost
  • Lična Nega
  • Lov i ribolov
  • Majstori i Servisi
  • Mediji, marketing i reklamne usluge
  • Moda, Odeća i Obuća
  • Nameštaj
  • Nekretnine
  • Opšte informacije
  • Poljoprivreda i stočarstvo
  • Poslovne Usluge
  • Restorani, Kafići i Ugostiteljstvo
  • Škole i Edukacija
  • Sport i Sportski Klubovi
  • Sportska Oprema i Rekviziti
  • Tehnički aparati i uređaji
  • Transport
  • Trgovina i Trgovinski Objekti
  • Turizam
  • Zabava
  • Zdravstvene Ustanove i Medicina
Gde

Preporuke

Zašto Preporuke?

Dobra Preporuka je više od pola prodaje.

Kada se stavimo u ulogu kupca, sa lakoćom možemo zaključiti da se uglavnom odlučujemo za kupovinu onih proizvoda/usluga o kojima već imamo gotovu
informaciju od strane prethonih kupaca.
Ta informacija može biti vezana za kvalitet, dizajn, tehničke karakteristike, propratnu uslugu, garanciju, ili jednostavno ljubaznost ljudi koji prodaju tu stvar/uslugu.  Ako o nekom proizvodu ne znamo baš ništa, a ne postoje mišljenje  kupaca, velika verovatnoća je da ćemo taj proizvod preskočiti.

90% potrošača čita preporuke prethodnih kupaca
85% kupaca čita do 10 najsvežijih preporuka o proizvodu/usluzi
za 70% potrošača dobra preporuka uliva poverenje i povećava želju za kupovinom

 

U proteklih nekoliko godina jasno se pokazuje koliko je redovnije čitanje komentara, a potrošači jasno ističu potrebu za kontaktom sa lokalnim preduzećima da saznaju više detalja, što opet jasno pokazuje da je veoma važno aktivno upravljati svojom online reputacijom.

85 % potrošača kaže da čita do 10 komentara
67 % potrošača kaže da pročita do  6 komentara
7 % potrošača kaže da pročita više od 20 komentara

Za 7 od 10 potrošača,  pozitivne kritike ulivaju poverenje.
Ovo naglašava koliko je to važno za lokalni biznis, a jasno je da menadžment reputacija je nešto što se ne može ignorisati. Negativne kritike će stalno direktno uticati na kupce i prihod kompanije, a samo 1 od 10 potrošača ne  obraća pažnja na mišljenja drugih.

72 % potrošača misli da  pozitivni komentari  donose  više  poverenja u lokalni biznis
10 % potrošača ne obraća pažnju na komentare

Pre kupovine pročitajte preporuke potrošača o firmama čije proizvode ili usluge tražite. Takođe, napišite i Vi svoju preporuku za bilo koju firmu čije ste proizvode i usluge koristili kako bi i drugi potrošači saznali koje firme nude najbolje za njih.

Podelite i Vi svoje mišljenje sa drugima,  Napišite Preporuku!

Nezamenljivi! :)
VanjaN

Napisao je preporuku

5

Kozmetički salon La Femme

Nezamenljivi! 🙂

Usluga na vrhunskom nivou, strucni, ljubazni, uvek pozitivni i uvek jako prijatna atmosfera! Nikad nisam ni pomislila da odem u ne ...vidi još

Preporuke

Napisao je preporuku

5.0

Kreativa

Sve preporuke iz KEATIVE

Drage moji svi koji volite da obučete nešto posebno, nešto sa ukusom tradici ...vidi još

Preporuke

Napisao je preporuku

5.0

Sabai travel

Tajland u martu

Pohvala za ceo tim Sabai agencije od organizacije putovanja iz Beograda do doče ...vidi još

Preporuke

Napisao je preporuku

5.0

Essence of beauty

Sve pohvale

Želim da pohvalim ljubazno i stručno osoblje u salonu.Koristila sam više ...vidi još

Preporuke

Napisao je preporuku

5.0

The International School of Belgrad...

Thank you for all you have done

Thank you for all you have done Our daughter has had six wonderful years at ISB ...vidi još