fbpx
Šta
  • Advokati i Pravne Usluge
  • Alati i Mašine
  • Arhitektura i Građevinarstvo
  • Auto Moto
  • Banke i Finansijske Institucije
  • Deca i Bebe
  • Hrana i Piće
  • Industrija
  • Kancelarijski i Školski Materijal i Oprema
  • Kompjuteri i Internet
  • Kuća i Bašta
  • Kućni LJubimci
  • Kultura i Umetnost
  • Lična Nega
  • Lov i ribolov
  • Majstori i Servisi
  • Mediji, marketing i reklamne usluge
  • Moda, Odeća i Obuća
  • Nameštaj
  • Nekretnine
  • Opšte informacije
  • Poljoprivreda i stočarstvo
  • Poslovne Usluge
  • Registracija
  • Restorani, Kafići i Ugostiteljstvo
  • Škole i Edukacija
  • Sport i Sportski Klubovi
  • Sportska Oprema i Rekviziti
  • Tehnički aparati i uređaji
  • Transport
  • Trgovina i Trgovinski Objekti
  • Turizam
  • Zabava
  • Zdravstvene Ustanove i Medicina
Gde

U maloj sali “Borbe” 12. novembra 1956. godine, premijerom komada “Faust” u režiji Mire Trailović, nastalo je pozorište Atelje 212. Osnovala ga je grupa glumaca, reditelja, pisaca, muzičara, u trenutku kada se pojavila potreba za pozorištem koje će igrati novu avangardnu dramu od velikog uticaja u Evropi u to vreme. Pojava Ateljea 212 značila je prekretnicu u pozorišnom životu ne samo Beograda, već i ovog dela Evrope.
Atelje 212 je bilo prvo pozorište u Istočnoj Evropi koje je igralo “Čekajući Godoa”, Semjuela Beketa, 1956. godine. Veliki uspeh ove predstave omogućio je čitavom nizu drugih avangardnih drama i autora da se pojave u pozorištu. Sartr, Fokner, Jonesko, Kami, Pinter, Adamov, Ružević, Džojs, Žari, T.S. Eliot, Vitrak, Šizgal, Kopit, Havel – prvi put su prikazani na ovoj sceni pred jugoslovenskom publikom. Pozorište Atelje 212 je otkrivalo i nove domaće pisce i igralo komade Brane Crnčevića, Aleksandra Popovića, Dušana Kovačevića, Biljane Srbljanović, Milene Marković… Dugogodišnji upravnik Ateljea, Mira Trailović, zajedno sa Jovanom Ćirilovim, osnovala je 1967. godine u Ateljeu 212 jedan od najvećih evropskih pozorišnih festivala, BITEF, koji traje do danas.

Ispred glavnog ulaza nalazi se polukružna Pjaceta, odakle se ulazi u Donji foaje.
Osim Donjeg, postoji i Gornji foaje, a oba prostora možete iskoristiti za predstavljane svoje firme. U oba foajea nalazi se šank bifea. Pozorište obuhvata dve glavne scene: scena “Mira Trailović” i scena “Petar Kralj”.

Sadašnji direktor je glumac Branimir Brstina. Atelje 212 ima stalni ansambl od 30 glumaca, ali je otvoren i za one umetnike koji nisu stalno vezani za ovo pozorište. Na sceni Ateljea 212 igraju se nove drame savremenih domaćih i stranih autora, kojima pozorište daje svoj, vrlo prepoznatljiv pečat.

Jedna od kultnih predstava Ateljea 212 LJUBAVNO PISMO Zorana Bačića i Zlatana Fazlagića u režiji Branka Kičića proslaviće 23. februara svoj veliki jubilej – dvesta pedeseto izvođenje! Više od dvadeset godina u ovoj komediji igraju: Gorica Popović, Tatjana Bošković, Miodrag Krstović, Branislav Zeremski, Dubravka Mijatović, Gordan Kičić, Dragana Đukić i Nenad Ćirić!

Što se tiče kupovine karata, repertoara i drugih informacija, možete posetiti naš sajt.

Ocenite nas i napišite Preporuku

Vaša ocena za ovaj profil

angry
crying
sleeping
smily
cool
Dodaj

Preporučuje se da vam preporuka bude najmanje 140 karaktera

Potvrdite da je ovo Vaša firma i preuzmite ovaj profil