fbpx
Šta
  • Advokati i Pravne Usluge
  • Alati i Mašine
  • Arhitektura i Građevinarstvo
  • Auto Moto
  • Banke i Finansijske Institucije
  • Deca i Bebe
  • Hrana i Piće
  • Industrija
  • Kancelarijski i Školski Materijal i Oprema
  • Kompjuteri i Internet
  • Kuća i Bašta
  • Kućni LJubimci
  • Kultura i Umetnost
  • Lična Nega
  • Lov i ribolov
  • Majstori i Servisi
  • Mediji, marketing i reklamne usluge
  • Moda, Odeća i Obuća
  • Nameštaj
  • Nekretnine
  • Opšte informacije
  • Poljoprivreda i stočarstvo
  • Poslovne Usluge
  • Registracija
  • Restorani, Kafići i Ugostiteljstvo
  • Škole i Edukacija
  • Sport i Sportski Klubovi
  • Sportska Oprema i Rekviziti
  • Tehnički aparati i uređaji
  • Transport
  • Trgovina i Trgovinski Objekti
  • Turizam
  • Zabava
  • Zdravstvene Ustanove i Medicina
Gde

Osnovna delatnost naše agencije je pružanje računovodstvenih usluga preduzetnicima, malim i srednjim preduzećima. Svojim klijentima pružamo savetodavne usluge kako u oblasti knjigovodstva; tako i u oblasti bezbednog transporta opasnog tereta za šta posedujemo potrebne sertifikate i licence nadležnih institucija.

Pružanje računovodstvenih usluga – Beooffice business.

Osnovni zadatak naše knjigovodstvene agencije je zadovoljan i uspešan kli-jent, vaš uspeh je i naš uspeh; zato se trudimo da u svakoj situaciji pronadjemo najbolje rešenje za vaš biznis. Štedimo vam vreme i ostavljmo mogućnost da se nesmetano i sa punom pažnjom posvetite svojoj osnovnoj delatnosti.

Naš tim čine mladi i stručni ljudi koji neprestanim usavršavanjem i prilagodjavanjem stalnim promenama; u oblastima kojima se bavimo, postižu da poslovanje agencije bude kvalitetno,pouzdano i sigurno. Svakom klijentu pristupamo sa posebnom pažnjom, naša sposobnost usmeravanja će vas dovesti do željenog rezultata.

Kada dodjete kod nas vaše “ja”prelazi u naše “mi” i mi postajemo tim koji korača ka zajedničkom cilju.

ŠTA RADIMO?

Štedimo ono najvrednije i najskuplje što imate – Vaše vreme. Nemojte da trošite svoje dragoceno vreme na čekanje u redovima i obilaženje raznih šaltera kada možete da ga upotrebite na razvoj svog posla.
Verujemo da je dobro organizovano pružanje računovodstvenih usluga ključ uspeha svakog poslovnog subjekta; da računovodstvo kao oblast postoji da bi pomoglo pri donošenju veoma važnih odluka,da to nije samo puko beleženje, klasifikovanje i računanje; već podrazumeva i komuniciranje i pravovremeno izveštavanje. To je veoma široka i kompleksna oblast i potrebno je stalno usavršavanje i praćenje. Knjigovodja treba da bude dobar savetnik i još bolji saveznik. Zbog toga je jako bitno da odaberete osobu od poverenja, na koju se uvek možete osloniti,osobu koja će sa Vama proći kroz sve faze Vašeg poslovanja.

  • Početna faza poslovanja podrazumeva da se od ideje predje u realizaciju : prikupljanje potrebne dokumentacije, izbor pravne forme; registracija firme u nadležnoj instituciji, otvaranje poslovnog računa, izrada pečata itd. U ovoj fazi od ključnog je značaja doneti dobru odluku pri odabiru knjigovodstvene agencije;
  • Faza rasta: pronalazak prve grupe klijenata, poslovnih saradnika, njihova uredna evidencija, konstantno praćenje kako prihoda tako i rashoda firme; angažovanje kvalitetnog kadra, proces stvaranja uspešnog tima. U fazi rasta knjigovodja bitno utiče na poslovanje pružanjem stručnih finansijskih i poreskih saveta;
  • Faza stabilizacije nastaje kada firma zauzme svoje mesto na tržištu, ima formiran skup zadovoljnih i lojalnih klijenata; oformnjen stručan tim koji firmu sigurnim koracima vodi ka još većem uspehu, što će stvoriti potrebu za dodatnim širenjem. U ovoj fazi knjigovodja prati poslovanje, tačno i precizno sa punom pažnjom prati stanje finansija, obaveštava i usmerava vlasnika;
  • Faza širenja dolazi kada je naša firma dobro pozicionirana na tržištu koje zahteva širenje kapaciteta firme, zapošljavanje novih ljudi, formiranje ogranaka, sto povlači porast troškova a ako se posluje pažljivo, i poslovanje vodi dobro obučen, iskusan i informisan knjigovodja, raste i profit firme.

Knjigovodstvena agencija BEOOFFICE doo, pored vodjenja knjiga, svojim klijentima nudi da ih povede od starta, provede kroz sve faze i dovede do zamišljenog cilja.

KAKO RADIMO?

Umesto Vas završavamo svo što je potrebno za otvaranje firme – pripremu dokumentacije za osnivanje, postupak registracije u APR-u, izradu pečata, otvaranje računa u banci, vodjenje knjiga u skladu sa delatnošću i formom Vaše firme i još mnogo toga. Jednim pozivom ili dolaskom kod nas završavate sve što je potrebno za otvaranje firme i angažovanje agencije koja će biti uz Vas u svakom momentu i pomoci Vam da stignete do zamišljenog cilja.
Jedan e-mail ili poziv Vas deli od pronalaska savršenog poslovnog partnera. Naši zaposleni će Vam se maksimalno posvetiti i obaviti analizu Vaših potreba odmah po dobijanju potrebnih informacija. Nakon toga dogovaramo način i rokove razmene dokumentacije i izveštaja, definišemo Vaše obaveze i obaveze agencije, kao i od-govornosti jedne i druge strane. Agencija Beooffice će u najkraćem mogućem roku pružiti odgovore na sva Vaša pitanja. Kontaktirajte nas i sami se uverite u ažurnost i brzinu reagovanja naših zaposle-nih.

Zašto izabrati baš nas?

Odabir firme koja će voditi vaše poslovanje nije ni malo lak proces. Vi tražite pouzdanog partnera koji će razumeti svaku Vašu potrebu i delovati u skladu sa istom,partnera koji će poštovati Vaše vreme,rad i ličnost. Na pravom ste mestu! Zašto izabrati baš nas? Ono čime možemo da se pohvalimo je naša stručnost, pouzdanost, posvećenost svakom klijentu koji može računati na našu podršku od samog početka poslovanja i na zajedničko-timsko prevazilaženje svakog problema na koji naidjemo. Istinska i profesionalna briga za klijenta je nešto što nam daje prednost nad konkurencijom.

Usluge koje pružamo:

  • Osnivanje preduzeća i registrovanje preduzetnika;
  • Izrada interne regulative;
  • Usluge knjigovodstva i računovodstva;
  • Obračun zarada i evidencija kadrova;
  • Vođenje platnog prometa i e-bankinga;
  • Poreska administracija;
  • Usluge finansijskog i poreskog konsaltinga;
  • Priprema i podnošenje setaobaveznih finansijskih izveštaja;
  •  i druge usluge iz ove oblasti.

Savetnik za bezbednost u transportu opasne robe

Svako preduzeće ili preduzetnička radnja čija je delatnost vezana za transport opasnog tereta u drumskom saobraćaju ili s tim u vezi pakovanje; manipulacija, punjenje, utovar ili istovar po Zakonu je u obavezi da imenuje savetnika za bezbednost u transportu opasnog tereta. Svaki prevoznik koji prevozi ADR robu, benzinske pumpe, proizvođači boja i lakova; špedicije koje organizuju transport opasne robe, i svi drugi čija je delatnost manje ili više vezana za opasne mate-rije moraju da imaju ADR savetnika.
Posao savetnika za bezbednost u transportu opasnog tereta je vrlo delikatan, njegov osnovni zadatak se sastoji u sprečavanju rizika koji proizilaze iz aktivnosti u vezi sa opasnim materijama, po lica, imovinu i životnu sredinu.
Obratite nam se ukoliko imate potrebu za imenovanjem ADR savetnika. Za sva pitanja, konsultacije i savete stojimo Vam na raspolaganju.

Dobar knjigovodja – uspešan biznis

Bez obzira kojom delatnošću se bavite, da li imate razvijen biznis ili ste početnik u svom poslu, budite sigurni da angažovanjem naše knjigovodstvene agencije dobijate najkvalitetniju uslugu po najpovoljnijim cenama.
Cene naših usluga se za svakog klijenta utvrđuju i ugovaraju posebno, u zavisnosti od delatnosti klijenta, potreba i obima posla.
Možete nam na e-mail poslati upit sa osnovnim informacijama a mi ćemo se potruditi da Vam u što kraćem roku odgovorimo i pošaljemo ponudu za naše usluge.

Ocenite nas i napišite Preporuku

Vaša ocena za ovaj profil

angry
crying
sleeping
smily
cool
Dodaj

Preporučuje se da vam preporuka bude najmanje 140 karaktera

Radno vreme
  • Ponedeljak08:00 - 16:00
  • Utorak08:00 - 16:00
  • Sreda08:00 - 16:00
  • četvrtak08:00 - 16:00
  • Petak08:00 - 16:00
PITAJTE NAŠEG EXPERTA beooffice

Vaša poruka je uspešno prosleđena odgovornom licu o ovoj firmi.