Pretraživanje podataka na sajtu yell.rs je veoma brzo i pouzdano, koristeći algoritam za pretragu ključnih reči u kombinaciji sa kategorijama i dodatnim filterima.
Za prijavu na sistem potrebno je napraviti Korisnički nalog koji Vam omogućava korišćenje naprednih servisa Yellow Pages-a, kao što je kreiranje Profila firme, Oglasne kampanje, pregled Statistike, postavljanje Preporuka i drugo.
U gornjem desnom uglu strane se nalazi link pod nazivom Prijava.
Klikom na ovaj link otvoriće se popup prozor sa formom za Prijavu na sistem ili Kreiranje Novog Korisničkog naloga.
Ako ste korisnik društvenih mreža ovo je sve moguće i putem povezivanja sa već postojećim nalogom na nekoj društvenoj mreži.
U popup prozoru imate mogućnost za Prijavu na sistem ili klikom na link Nemate nalog? Kreirajte novi da napravite novi Korisnički nalog.
Klikom na link Prijava u gornjem desnom uglu sajta, otvora se popup prozor Prijava, ge je potrebno da se prijavite, tj da se logujete da bi mogli nastaviti.
Postoje dva načina da se prijavite: unosom korisničkog imena i lozinke ili klikom na dugme Vaše društvene mreže na kojoj ste već logovani.
Za prijavu je potrebno popuniti sva ponuđena polja, tj vaše korisničko ime ili email i svoju lozinku, koje ste ranije kreirali na ovom mestu.
Zbog bezbednosti podataka i SPAM zaštite obavezno čekirajte “I’m not a robot”. Ukoliko se aktivira Googlova “ReCaptcha”, za dodatnu potvrdu da se radi o stvarnoj osobi, označite ponuđene sličice u zavisnosti od pitanja. Ovaj deo je na Engleskom, pa vas molimo da ako ne razumete šta piše koristite google translate ili nas kontaktirajte da vam pomognemo.
Ukoliko želite da vam računar zapamti parametre za pristup sajtu, da ne bi svaki put kada se prijavljujete popunjavali polja u formi, označite “Zadrži me prijavljenog“.
Sledeći korak je klik na „Prijava“ i tada ste ulogovani na sistem.
VAŽNO: Ukoliko ste zaboravili ili izgubili lozinku za pristup sistemu, kliknite na link Zaboravili ste lozinku u donjem desnom uglu prozora za Prijavu, a nakon toga unesite Korisničko ime ili Email putem kojeg ste se već registrovali i potvrdite na dugme ispod. U kratkom roku će Vam stići email sa linkom za izmenu lozinke.
Ako do sada niste bili ovde i niste registrovani, sada to možete da uradite na jednostavan način.
Postoje dva načina da se registrujete, tj. da otvorite nalog.
Prvi je standardan način za registraciju na web portal, unosom bazičnih podataka u formu i preporučuje se korisnicima koji će postaviti Profil svoje firme.
U donjem delu popup forme „Prijava“ kliknite na link: Nemate nalog? Kreirajte novi i otvoriće se novi popup prozor sa nazivom „Kreiranje naloga“ sa poljima koja je potrebno sva popuniti.
Korisničko ime: ovde upišite ime koje ćete koristiti svaki put prilikom prijavljivanja, preporučeno je naziv firme;
Email Adresa: upišite email adresu koju koristite, svoju ili firme.
Lozinka: upišite neku lozinku koju ćete zapamtiti, ili napravite novu koju niste koristili do sada.
Označite „Slažem se“, čime prihvatate Uslove i Pravila korišćenja ovog web sajta.
Potvrda da ste se uspešno registrovali će Vam stići putem emaila.
Drugi način registracije je preko Vašeg naloga na društvenoj mreži, gde jednostavnim klikom na jednu od ponuđenih mreža u donjem delu popup prozora Prijava, dozvoljavate preuzimanje osnovnih podataka Vašeg naloga za prijavljivanje na ovaj sistem. Ovim putem se dozvoljava javan pristup samo Vašem Korisničkom imenu i naslovnoj slici, a lozinka i email nisu dostupni.
Ovaj način se preporučuje za korisnike tj. kupce koji nemaju Profil firme na ovom sajtu, ali žele da ostave Preporuku ili ocenu za određenu firmu, proizvod ili uslugu.
Zbog bezbednosti podataka i SPAM zaštite obavezno čekirajte “I’m not a robot”. Ukoliko se aktivira Googlova “ReCaptcha”, za dodatnu potvrdu da se radi o stvarnoj osobi, označite ponuđene sličice u zavisnosti od pitanja. Ovaj deo je na Engleskom, pa vas molimo da ako ne razumete šta piše koristite google translate ili nas kontaktirajte da vam pomognemo.
Ukoliko želite da vam računar zapamti parametre za pristup sajtu, da ne bi svaki put kada se prijavljujete popunjavali polja u formi, označite “Zadrži me prijavljenog“.
Sledeći korak je klik na „Registruj se“ i tada ste se registrovali na sistem. Ukoliko Vam se automatski ne otvori prozor „Prijava“, kliknite na link pod istim nazivom u gornjem desnom uglu sajta i u ponuđena polja unesite identične podatke sa kojim ste se registrovali, kliknite na dugme Prijava i nakon toga ćete biti prijavljeni na sistem.
Nakon uspešnog prijavljivanja na sistem (logovanja), u gornjem desnom uglu će umesto Linka Prijava biti Vaše korisničko ime ili naziv firme.
Prelaskom miša preko linka sa korisničkim imenom pojaviće se padajući meni sa linkovima ka Administraciji, Uređivanju korisničkog naloga i Odjavi sa sistema.
Na strani Administracija omogućen je pristup svim servisima Yellow Pagesa, u zavisnosti od paketa na koji ste pretplaćeni.
Na strani Uredi nalog možete da uredite podatke svog korisničkog naloga.
Preporuke kupaca su jedan od najstarijih servisa Yellow Pages-a, sa ciljem da kupci na ovaj način dolaze do pouzdanih informacija o proizvodima i uslugama koje žele kupiti, na osnovu realnog iskustva drugih kupaca i korisnika koji su te proizvode već kupovali i koristili.
Pored pogodnosti ovog servisa za kupce, takođe može biti dobar marketinški alat za vlasnika Profila firme kao povratna informacija, direktna komunikacija sa kupcem i viralan način reklamiranja.
Preporuku možete uneti na Profilu određene firme klikom na dugme Pošalji Preporuku u gornjem desnom uglu strane Profila ili skrolom stranice naniže.
VAŽNO: Da bi ste bili u mogućnosti da pišete preporuke, potrebno je da budete prijavljeni na sistem, tj. logovani. Preporučujemo Vam da pre upisa preporuke napravite nalog ili se prijavite klikom na dugme Prijavi se u gornjem desnom uglu strane, a nakon toga nastavite sa unosom preporuke.
OCENA (poželjan unos)
Klikom na određeni broj zvezdica možete oceniti firmu ili konkretno proizvod koji ćete preporučiti.
SLIKA (poželjan unos)
Poželjno je da svoju preporuku potvrdite slikom tog proizvoda ili usluge, koju možete uneti sa svog računara ili telefona, kao i da tog trenutka fotografišete telefonom taj proizvod, na primer neko jelo ili koktel u restoranu i odmah postavite u preporuku na profilu tog restorana.
Napomena: u zavisnosti od modela mobilnog uređaja ili opreativnog sistema, potrebno je potvrditi određene operacije, kao što je na Android sistemu obavezno da se potvrdi slanje slike u donjem desnom uglu ekrana i sl.
NASLOV (obavezan unos)
U ovo polje unesite naslov preporuke da bi na prvi pogled bilo jasno koja je tema preporuke, npr. Divno iskustvo ili Veoma prijatan ambijent…
TEKST PREPORUKE (obavezan unos)
Polje Preporuka je predviđeno za opis određenog proizvoda ili usluge, iskustva, cena, plaćanja i slično.
SLANJE PREPORUKE
Na samom kraju je potrebno obeležiti antispam servis „I’m not a robot“ i potvrditi ispod na dugme „Pošalji Preporuku„.
Nakon toga ćete dobiti obaveštenje da ste uspešno postavili Preporuku za određeni Profil firme, na koju Vam vlasnik profila može odgovoriti ili zahvaliti. U drugom slučaju će biti prikazano obaveštenje ili upozorenje da neko obavezno polje nije dobro upisano ili obeleženo.
Proverite da li je vaša firma upisana u Yellow Pages.
Ukoliko je pronađete potrebno je da preuzmete profil da bi preuzeli upravljanje nad sadržajem profila. Time možete uticati na pozicioniranje vaše firme na Google sa veoma malo vremena koje ćete potrošiti za upisivanje ili promenu podataka. Veoma je važno dodati nove stvari ili nove događaje koji su na pomolu, ubaciti nove slike proizvoda… Takođe je važno pohvaliti se sa nagradama ili priznanjima, a to sve možete baš ovde.
Na profilu Vaše firme sa desne strane stoji pitanje Da li je ovo vaša firma? kao i link Potvrdite da je ovo vaša firma. Klikom na taj link, otvora se popup prozor za prijavu/logovanje, ako već niste prijavljeni. U tom slučaju se vraćate na prethodni prozor za prijavu na sistem, a zatim nastavite ovde.
Ako ste već prijavljeni/ulogovani onda će Vam se otvoriti plavi popup prozor koji nosi naziv: POTVRDITE DA JE OVO VAŠA FIRMA
Potrebno je popuniti detalje za potvrdu: Ime i prezime, telefon, kao i detalje verifikacije.
U detaljima treba upisati koja je Vaša uloga ili funkcija u firmi, Vaš kontakt, email i par detalja o firmi kako bi sa sigurnošću znali da se radi o ovlašćenom licu.
Nakon toga kliknite na POTVRDITE DA JE OVO VAŠA FIRMA
Mi ćemo dobiti ovaj zahtev, verifikovati podatke i odmah odobriti preuzimanje profila. Po odobrenju dobićete email notifikaciju o odobrenju. Tada možete pristuiti uređivanju profila.
Zašto da izvršim potvrdu?
Na veoma lak način možete pristupiti administraciji svog Profila firme i preuzeti upravljanje sadržajem. Takođe, možete kreirati oglasne kampanje, akcije, obaveštenja ili najaviti neki događaj u Vašoj firmi koji će biti prikazani na relevantnim stranama ili rezultatima pretrage.
Verifikacijom preuzimate upravljanje nad Profilom i možete kreirati kvalitetan i dobro optimizovan sadržaj. Jednostavno dodajte u Profil fotografije, Youtube video, radno vreme, matične podatke, obaveštenja i najave… Nakon toga, svoj Profil možete oglasiti u našem servisu Oglasa i prikazati ga targetiranoj grupi kupaca.Ostvarite interakciju sa potencijalnim kupcima preko poruka koje se prosleđuju u Vaše sanduče. Kreirajte Akcije ili Kupone, oglasite rasprodaju i popuste.
Nakon što ste se uspešno prijavili na sistem možete pristupiti dodavanju Profila Vaše firme.
Klikom na dugme Dodaj Profil firme, u gornjem desnom uglu strane, otvara se strana sa izborom paketa dostupnih servisa. U naslovu paketa je iznos koliko košta na godišnjem nivou, ispod su nabrojani servisi koje uključuje, a na dnu dugme Dalje, pomoću kojeg možete nastaviti unos Profila firme.
Na sledećoj strani pod nazivom Dodaj profil potrebno je da unesete sve tražene podatke, u zavisnosti od paketa koji ste izabrali (Besplatan, Profil Plus ili Profil Plus Premium). Ukoliko ste izabrali Paket koji ne podržava određeni servis, to Vas ne sprečava da unesete i taj podatak (npr. slike ili Youtube video), ali neće biti prikazani na Profilu Vaše firme sve dok se ne pretplatite na drugi paket, nakon čega će svi podaci automatski biti prikazani.
Veoma važno je da što preciznije opišete svoje poslovanje, kao i da unesete tačne informacije u predviđena polja. Sva polja su opisana i ponuđen je primer teksta, ali takođe možete preći kursorom miša preko upitnika u gornjem delu naslova za detaljnije objašnjenje.
NASLOV PROFILA (obavezan unos)
Ovo je najvažniji podatak koji će biti i Naslov Vašeg Profila firme, što je osnovni tag za pretragu ovog sajta.
Preporuka: Pored naziva firme pokušajte kratko da opišete i delatnost ili neku uslugu, (npr. Auto servis i perionica PERA)
SLOGAN (poželjan unos)
Ovaj podatak je u stvari description tag i pojavljuje se ispod Naslova profila. Potrebno je da u jednoj rečenici opišete svoje poslovanje uključujući i ključne reči za pretragu sajta, (npr. Ovlašćeni servis za Fiat teretna vozila i autoperionica sa poliranjem).
MESTO (poželjan unos)
Iz padajuće liste odaberite mesto u kojem se nalazi Vaša firma. Takođe možete izabrati više gradova ukoliko poslujete na više lokacija.
Napomena: pored naslova ovaj podatak je veoma važan za pretragu i GPS lociranja potencijalnih kupaca.
ADRESA (poželjan unos)
Unesite tačnu adresu Vaše firme, a ukoliko je Google Maps ne prepozna kliknite na Prevuci Pin na mapi i postavite Pin tačno na lokaciju firme.
TELEFON (poželjan unos)
Npr. 011/1234-567
WHATSAPP (nije obavezno)
Npr. +381111234567
WEBSITE (poželjan unos)
Npr. http://www.vas-sajt.com
RADNO VREME (opciono)
Na jednostavan način možete da dodate radno vreme Vaše firme tako što ćete iz padajuće liste odabrati dane u sedmici i radno vreme, a dugmetom + i – možete ih dodavati ili uklanjati iz liste.
Napomena: Radno vreme je jedan od filtera za pretragu, tako da je poželjno da unesete i taj podatak radi preciznije pretrage Vašeg profila.
DELATNOST (obavezan unos)
Iz padajuće liste odaberite jednu ili više Delatnosti Vaše firme, jer je to takođe jedan od osnovnih tagova za pretragu ovog sajta.
RASPON CENA (opciono)
Odaberite jednu od ponuđenih opcjia u zavisnosti od Vaše politike cena, a u polja Cena od i Cena do, možete upisati najnižu i najvišu cenu proizvoda ili usluga.
Napomena: Radno vreme je jedan od filtera za pretragu, tako da je poželjno da unesete i taj podatak radi preciznije pretrage Vašeg profila.
OPIS (obavzno polje)
Na ovom mestu je potrebno da detaljno opišete poslovanje svoje firme, proizvode i usluge i dr. Takođe, pomoću tekst editora možete da optimizujete sadržaj i time se bolje pozicionirate u pretrazi na ovom sajtu, ali i na Google pretraživaču.
Osnovne smernice za SEO optimizaciju sadržaja:
DODATNE ADRESE I TELEFONI (opciono)
Ukoliko imate potrebu za prikazom više adresa ili lokacija i telefona u polje dodatna adresa upišite Grad ili mesto, a ispod Adresu, telefon ili bilo koji drugi kontakt podatak.
LINKOVI ZA DRUŠTVENE MREŽE (poželjan unos)
U polja za društvene mreže se unosi kompletan link stranice na toj mreži, npr. https://www.facebook.com/yellowpages.rs/
TAGOVI / KLJUČNE REČI (poželjan unos)
Veoma važno za pretragu ovog sajta, ali i Google pretraživača, je da se precizno nabroje tagovi za pretragu, tj. ključne reči, koje ste već boldovali u tekstu profila, a odvajate ih isključivo znakom ZAREZ, npr. auto servis, fiat, autoperionica, pranje i podamzivanje, dijagnostika…
VIDEO Link (opciono)
Ukoliko ste zakupili paket koji omogućava prikaz Youtube video klipa na Vašem profilu firme, jednostavno iskopirajte ceo link u predviđeno polje.
Napomena: potrebno je obratiti pažnju da li ste kopirali link video klipa ili plej liste i sl. U slučaju da je link plejliste, video klip se neće prikazati. Pozovite našu Tehničku podršku za pomoć.
SLIKE (poželjan unos)
Jednostavim prevlačenjem određenih fotografija iz Vašeg prozora na prostor predviđen za unos slika, možete napraviti foto galeriju Vaših proizvoda i usluga, koja će se prikazivati na vrhu Vašeg profila firme u formatu Banera/Slajdera.
Napomena: proverite da li su Vam slike optimizovane, tj. kojih su dimenzija i rezolucije. Preporučujemo da slike snimate rezoluciji od 72px, minimalnih dimenzija npr. 800px X 600px, do maksimalnih 1920px X 1080px, po visini ili širini. Visina Galerije/Slajdera je 350px, tako da će se slike ispod te dimenzije prikazivati umanjene i narušiće skladan izgled banera sa foto galerijom. Takođe, važno je da se slike lepo prikažu kada se klinke na njih i otvori se popup prozor sa uvećanom fotografijom. Dakle, preporučena i optimizovana dimenzija fotografija je neka srednja vrednost oko 1200px u rezoluciji od 72px.
Maksimalan broj slika koje možete dodati u galeriju je 20.
SNIMI I PREGLEDAJ
I na samom kraju potrebno je da čekirate boks Slažem se (da prihvatate u potpunosti Pravila i uslove korišćenja…) i da potvrdite unos na dugme Snimi i pregledaj, nakon čega ćete biti preusmereni na pregled Profila Vaše firme, gde možete videti kako će izgledati nakon objavljivanja.
Napomena: da bi Profil firme bio objavljen i javno dostupan svim korisnicima Yellow Pages-a, potrebno je da ga Administrator sistema odobri, što će odmah biti izvršeno po prijemu uplate za određeni paket.
U svakom slučaju ćemo Vas kontaktirati emailom ili telefonom u vezi dostave fakture i uplate.
Na strani Administracija možete pristupiti i ažurirati svoje lične podatke na strani Uredi nalog, pregledati Statistiku poseta Profilu firme, primljene Poruke i napisane Preporuke, kao i da koristite neke od sledećih Servisa u zavisnosti od zakupljenog Paketa.
Objave ili Najave možete koristiti da bolje istaknete određeni sadržaj na profilu, kao što je najava akcije ili popusta u određenom periodu, obaveštenje o radnom vremenu za dane praznika ili bilo koji drugi podatak.
Naslov Objave je moguće promeniti u neku od ponuđenih opcija u zavisnosti od njene namene:
Kreiranje objave počinje klikom na dugme „Dodaj novu objavu“, nakon čega će se otvoriti strana sa formom za unos podataka.
Iz padajuće liste izaberite tip ili naslov objave, npr: Objava, Rezervacija, kontakt, Ponuda, Pitajte eksperta…
Takođe iz padajuće liste izaberite Profil firme na kome će Objava biti prikazana, tako što ćete započeti unos naslova Vašeg Profila firme, a onda kliknuti na njega kada se prikaže.
U polju ispod možete promeniti ikonicu/sličicu Objave tako što ćete upisati kod inkonice u skladu sa Font Awesome standardom, koji možete iskopirati sa ovog linka. Ukoliko ostavite prazno biće prikazana podrazumevana ikonica megafona.
Ukoliko već imate stranicu na svom web sajtu ili nekom drugom internet izvoru sa detaljnim informacijama, možete aktivirati dugme/link ka toj stranici, tako što ćete u prvo polje uneti naziv linka koji se prikazuje u dugmetu, npr: Pročtaj više, a ispod kompletnu URL adresu stranice, npr: http://www.vaswebsajt.com/stranaobjava…
Na desnoj strani unesite Naziv i Opis objave, a iznad možete videti budući izgled u polju Pregled.
Na kraju, kliknite na dugme Sačuvaj i Objava će biti prikazana na Vašem Profilu firme.
Objave možete deaktivirati ili ponovo aktivirati na dugme „ON/OFF“, ažurirati klikom na dugme „Uredi“, ili trajno obrisati klikom na „Izbriši“.
Servis Događaj možete koristiti za najavu neke manifestacije ili sajma na kojoj učestvuje i Vaša firma, ili za bilo koju drugu vrstu aktivnosti koja podrazumeva određeno mesto i vreme.
Takođe, po uzoru na popularne društvene mreže, korisnici mogu da potvrde svoj dolazak i da vide koliko je drugih zainteresovano.
Događaj će biti prikazan u desnoj traci (sajdbaru) na Vašem profilu i na Naslovnoj strani u sekciji „Predstojeći događaji“ sa još dva druga u određenom vremenskom periodu.
Klikom na link „Događaj“ u izborniku na levoj strani, otvara se forma za unos podataka o najavi događaja.
Prvo je potrebno da pridružite Događaj svom Profilu firme, tako što ćete u polje „Postavljeno od (dodelite profil)“ početi sa unosom naziva Profila, a onda potvrditi klikom na izbor iz padajuće liste.
U polje „Naziv događaja“ unesite kratak naslov.
U polje „Opis događaja“ možete uneti kompletan opis događaja.
U polje „Datum događaja“ moguće je upisati datum u formi DD.MM.YYYY ili pikerom izabrati određen datum iz kalendara. Takođe, „Vreme događaja“ možete uneti na isti način.
U polje „Adresa“ unesite tačnu adresu radi lociranja na Google mapi, npr. Dečanska 1, Beograd, Srbija.
Ukoliko postoji stranica za kupovinu, rezervaciju ili preuzimanje karti, unesite kompletan link u polje „URL tiketa“, npr: http://www.vaswebsajt.com/kupovina-karte/
Takođe, možete dodati sliku događaja tako što ćete kliknuti na okvir „Dodaj sliku“ i prevući je sa svog računara.
Sve opcije su po podrazumevanoj postavci uključene, ali svaku ponaosob možete isključiti na desnoj strani forme pod „Podešavanja“, ukoliko nemate potrebne informacije, ili jednostavno ne želite da se prikažu, kao što može biti link ka drugom web sajtu ili brojač poseta i sl.
Na kraju je potrebno da potvrdite na dugme „Sačuvaj“ i time ste završili proces kreiranja događaja.
Sve događaje koje ste kreirali možete videti na listi u svom Admin panelu pod linkom „Događaj“, koje možete ponovo urediti ili obrisati klikom na dugme desno.
Kupon se može koristiti za promociju određene akcije, proizvoda ili usluge na Profilu Vaše firme. Kupon kod, takođe može poslužiti kao dokaz da je kupac zaista posetio i pregledao Profil Vaše firme, a onda ukoliko ste ga zainteresovali, kopirao kod profila u tekst kontakt forme i time ostvario određeni popust u određenom periodu.
Kupon kod se može prikazati u desnoj koloni (sajdbar-u) ili u sadržaju Profila firme, kao i na strani Pretrage ili Arhive u samom vidžetu profila.
U levom izborniku/meniju kliknite na link „Kupon“, a nakon toga u gornjem desnom uglu iz padajućeg izbornika izaberite mesto prikaza kupona na Profilu firme (levo u sadržaju ili u desnoj koloni – sajdbaru) i kliknite na dugne „Dodaj novi kupon“.
Nakon toga će se otvoriti forma za unos potrebnih informacija.
Iz padajuće liste izberite Profil firme za koji će se generisati Tiket, tako što ćete uneti početna tri slova Naslova profila, a onda iz ponuđene liste izaberite Profil.
U poje Naziv upišite i iznos popusta, npr: 30% POPUSTA ZA DVA KUPLJENA PROIZVODA.
U polju Opis detaljno opišite akciju i uslove dobijanja popusta.
Klikom na polje Datum početka i Datum završetka, pikerom izaberite datume iz ponuđenog kalendara.
Opciju prikaza datuma možete isključiti u desnoj koloni Podešavanja, ukoliko akcija traje stalno, tj. nema vremensko ograničenje.
U polje „Kupon kod“ unesite Promo Kod akcije, koji će kupci moći da kopiraju i pošalju putem kontakt forme na Vašem Profilu firme, npr. za turističku agenciju: GRCKALETO2019.
U polje „Iznos popusta“ se unosi iznos popusta u procentu ili valuti, npr. 30% ili 2.500 din.
Ukoliko postoji web stranica sa detaljnim informacijama ili određenim servisom, npr. za kupovinu karti i sl., možete je linkovati unosom pune web adrese u polje „Prilagođeni URL (dugme)“, kao i tekst links/dugmeta u „Prilagođeni tekst (dugme)“.
Na kraju je potrebno da kliknete na dugme „Sačuvaj“ u donjem desnom uglu i Vaš Tiket sa Promo Kodom će se pojaviti na izabranom Profilu firme.
Katalog se može koristiti za prezentaciju proizvoda sa slikom, opisom i cenom, ili kao Jelovnik u restoranu i drugo.
Katalog se prikazuje na Vašem Profilu firme ispod Opisa firme i poslovanja, koji ste već uneli.
Radi bolje preglednosti i organizacije, Katalog ili Jelovnik možete razvrstati na Tipove i podeliti u Grupe.
Tipove i Grupe možete kreirati prilikom unosa ostalih podataka u Katalog ili Jelovnik, kao što su Naslov, Opis, Cena, Popust, Slika i link ka Vašem sajtu ili nekom drugom spoljnom sadržaju gde korisnici mogu dobiti više informacija, kao što je download/preuzimanje Kataloga i sl.
U levom izborniku kliknite na link Katalog/Jelovnik i otvoriće se novi prozor spiskom kataloga koji su već kreirani i koje je moguće izmeniti ili obrisati.
Za kreiranje novog Kataloga ili Jelovnika u gornjem desnom uglu kliknite na dugme DODAJ NOVI KATALOG/JELOVNIK da bi se otvorila forma za unos podataka.
Prvo je potrebno izabrati Profil firme kome će Katalog ili Jelovnik biti pripojen iz padajućeg izbornika Izaberi Profil, tako što ćete započeti unos naziva Vašeg profila firme, a kada se pojavi u listi kliknuti na njega selektovati ga.
U polje Dodaj sliku možete jednostavno prevući fotografiju sa svog računara ili klikom na isti prozor je možete uploadovati.
Naslov se unosi u polje Stavke Kataloga/Jelovnika, npr. Pohovana piletina.
U polje Kratak opis unesite sve što je potrebno da što bolje predstavite svoje proizvode ili usluge.
Ukoliko postoji još neki drugi izvor informacija, možete ga linkovati, tako što ćete u polje Tekst izvora uneti naziv linka, npr. Pogledajte današnju ponudu, a u polje Link izvora uneti URL adresu, npr. http://www.vas-web-sajt.com/danasnji-meni/
Napomena: Pre toga je potrebno aktivirati link klikom na Dugme izvora u boksu Podešavanja, na desnoj strani.
Tip Kataloga ili Jelovnika može poslužiti za bolju podelu i preglednost, npr. Doručak, Ručak, Večera… i dodaje se tako što se iz padajućeg izbornika u polju Tip Kataloga/Jelovnika izabere odgovarajući, ili se upiše novi klikom na link Dodaj novi Tip, koji će biti sačuvan za buduće Kataloge ili Jelovnike.
Grupa Kataloga ili Jelovnika se takođe može koristiti za još bolju preglednost, tako što ćete je izabrati ili uneti na isti način kao i Tip Jelovnika, npr. Voće, Povrće, Roštilj, Kuvana jela…
Na kraju je još potrebno da potvrdite i snimite Vaš novi Katalog ili Jelovnik klikom na dugme +DODAJ STAVKU KATALOGA/JELOVNIKA
Sve Poruke koje su poslate putem Kontakt forme na Profilu Vaše firme stižu u Sanduče kome možete pristupiti preko svog Administratorskog panela klikom na link Sanduče u levom izborniku.
Na toj strani možete pregledati Poruke na koje ste odgovorili, kao i na koje niste.
Klikom na neku od Poruka na desnoj strani će se prikazati podaci korisnika koji Vas je kontaktirao, a u sredini Poruka na koju možete odgovoriti.
NAPOMENA: Sanduče je moguće koristiti samo ako ste već preuzeli svoj Profil firme i u korisnički nalog uneli validnu email adresu. Više o Preuzimanju Profila firme pročitajte OVDE.
Ukoliko želite da sačuvate određene Profile firmi kao omiljene, dovoljno je da kliknete na dugne Saluvaj u gornjem desnom uglu Profila firme.
Pomoću Oglasne kampanje možete generisati više potencijalnih kupaca, tako što će se Vaš Profil firme prikazivati na istaknutim mestima na sajtu: na Naslovnoj strani, Na vrhu pretrage ili u Desnoj koloni (sidebar-u) na strani Pretrage, Profila firme, Kategorija, Gradova i Bloga.
Za prikazivanje Oglasa određenoj ciljnoj grupi, odnosno definisanim kriterijumima za pretragu (Ključne reči u tekstu, Tagovi, Kategorije, Lokacije…), koristi se program za pretragu koji kombinuje nekoliko različitih servisa i sužava pretragu, tj. filtrira podatke radi preciznijeg rezultata, tako da se Oglasi prikazuju ciljanim kupcima koji su tražili baš to što želite da prodate:
U zavisnosti od traženih ključnih reči, tagova, kategorije, delatnosti ili grada u kome se Vaša firma nalazi i lokacije i navika korisnika, rezultat pretrage će biti jedinstven i veoma precizan, pa će se na osnovu toga i Oglas pojaviti na određenom mestu na stranici, ukoliko su ti traženi pojmovi već uneti u Profil firme.
VAŽNO! Da bi imali maksimalni efekat Oglasne kampanje potrebno je da se dobro optimizuje sadržaj Profila firme i da se kroz pomenute kriterijume za pretragu unesu sve one reči i fraze po kojima želite da Vaš Oglas bude prikazan.
Više o optimizaciji sdržaja pročitajte u delu uputstva o Uređivanju Profila firme.
INFO! Oglasi se mogu postavljati samo u paketu Profil Plus Premium.
Postavljanje Oglasa je veoma jednostavno, jer nema potrebe za izradom i dizajniranjem, već jednostavnim izborom mesta gde će se prikazivati i slanjem porudžbine redakciji, cep postupak je završen i Vaš oglas je aktiviran. Sve informacije na Oglasu (Naslovna slika, Naslov profila, Kategorija, Tagovi, Opis, Kupon za popust…) povlače se iz postojećeg Profila firme.
Na strani Administracija, pri dnu levog izbornika, kliknite na link Oglasna kampanja, a zatim na dugme +DODAJ NOVI OGLAS.
Nakon toga će se otvoriti popup prozor sa dodatnim objašnjenjem gde je sve moguće postaviti Oglas (na Naslovnoj strani, na Vrhu pretrage ili na desnoj strani, sidebar-u, ostalih stranica) i klikom na dugme KREIRAJ KAMPANJU otvara se stranica za unos podataka i porudžbinu Oglasa.
Prvo što je potrebno uraditi je da izaberete Profil firme za koji će se generisati Oglas (moguće je da jedan korisnik ima više Profila firmi), tako što ćete započeti unos Naziva profila u polju Izaberi Profil i kada se pojavi u padajućoj listi da kliknete na njega.
Sledeće je da označite jednu do tri pozicije na sajtu gde će se prikazivati:
U polje ispod unesite broj dana koliko će se Oglas prikazivati (obračunava se po danu, cena je prikazana u polju za mesto prikaza).
Nakon toga označite Način plaćanja (za sada samo putem uplate na tekući račun).
Na samom kraju kliknite na dugme PORUČI i bićete preusmereni na stranicu sa predračunom i instrukcijama za plaćanje.
Podatke iz Predračuna možete koristiti za uplatu ukoliko Vas u međuvremenu nismo kontaktirali da bi Vam prosledili overenu fakturu za plaćanje.
Istog trenutka kada završite kreiranje svoje Oglasne kampanje, tj. dođete do stranice Plaćanje, naša redakcija će dobiti email notifikaciju da postoji nova porudžbina i dobićete dalja uputstva za plaćanje.
Ako Vam je potrebna dodatna pomoć pozovite: 011 4060400
ili nas kontaktirajte putem emaila: webmaster@yell.rs